top of page

Про проведення освітньої акції «На варті ментального здоров’я»

Часи повномасштабного російського вторгнення вплинули на кожного з нас, ми тривожимось за майбутнє, рідних, себе, знайомих та незнайомих, не відчуваємо міцної опори під ногами, читаючи та чуючи щодня новини про трагедії, що розривають серце. Водночас особливо чутливим є наше молоде покоління – наші діти. Їм як нікому складно у воєнні часи, адже обсяг викликів, переживань і тривог у цей важкий для країни час зростає в рази. До стресу, викликаного війною, додається необхідність взаємодіяти з однолітками та вчителями з різних міст та країн, адаптуватися до навчання в нових форматах та умовах. Усе це потребує від школярів додаткових зусиль та нерідко стає ще одним джерелом страхів, невпевненості в собі та переживань.

У листопаді в Telegram-каналі “Харків надихає” ми приділимо увагу ментальному здоров'ю учнів, педагогів та батьків, бо саме воно є одним із найбільших глобальних викликів майбутнього. Завдяки ініціативам Олени Зеленської ментальне здоров'я стало частиною державної політики. Як зазначала Перша леді: «Кожна країна у світі зацікавлена в тому, щоб плекати свою стійкість через стійкість кожного з громадян, бо так постає суспільна стійкість. Ми, здається, уже довели всьому світові, що українське суспільство стійке. І навіть не просто довели – ми здивували й шокували своєю стійкістю... Допомагаючи іншим, ми підсвідомо допомагаємо й собі триматися...».

У жовтні ідея челенджів викликала неабиякий інтерес у школярів. Щиро вдячні всім учням, педагогам та батькам, які підтримали нашу ініціативу. У листопаді запрошуємо всіх охочих долучитись до нашої освітньої акції “На варті ментального здоров’я”, у межах якої до 15 листопада просимо школярів, педагогів, батьків та психологів закладів освіти запропонувати цікаві та безпечні ідеї цікавих, мотиваційних та творчих активностей, спрямованих на пошук джерела сили в ці важкі для країни часи, зміцнення психічного здоров’я учнів, батьків та вчителів, покращення емоційної атмосфери в класах та педагогічних колективах; ідеї челенджів, які допоможуть віднайти внутрішні ресурси для того, аби проживати повноцінне життя, реалізувати свої здібності, навчатись та навчати, піклуватися про інших, не забуваючи про себе.

У короткому відео (до 2 хвилин) просимо учасників назвати ім’я та прізвище, у якому класі та закладі освіти навчаються/працюють, представити ідею челенджу/заходу, визначити час, за який беруться виконати заплановане, вказати конкретний результат, якого прагнуть досягнути.

Вітаються як індивідуальні, так і колективні роботи.

Ідеї приймаються з 1 по 15 листопада. З 16 по 29 листопада учасники, яким вдалось виконати дані собі обіцянки та реалізувати ідею, мають надіслати фото- або відеозвіт (тривалістю до 3 хвилин) про те, як досягли результату.

Просимо надсилати роботи на електронну адресу kharkiv.challenges@ukr.net. У темі листа бажано зазначати назву акції, а в тексті – прізвище, ім’я, вік учасника, заклад освіти, клас навчання/посада, район.

Кращі роботи розміщуватимуться в Telegram-каналі «Харків надихає» протягом листопада. Просимо підтримати нашу ініціативу, ділитись роботами зазначеної тематики на сторінках Facebook закладів освіти з тегом #ідеї_МЗ.

Comments


bottom of page